Mercedes-Benz na Festivalu nauke
Autor mickozis | 22 Dec, 2009Pesma za MB!!!
Autor mickozis | 22 Dec, 2009jedan Mercedes Benc
Moji drugari svi voze Porsee
I ja moram nesto dobiti
Marljivo radim zivot cijeli
bez pomoci prijatelja
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc
O Boze sto mi ne kupis
jedan kolor TV
Sedmica na lotu
pokusava da me pogodi
Cekam na isporuku
svaki dan sve do tri
O Boze sto mi ne kupis
jedan kolor TV
O Boze sto mi ne kupis
u gradu jednu noc
Racunam na tebe, Gospode
molim te ne iznevjeri me
Dokazi da me volis
I naruci rundu slijedecu
O Boze sto mi ne kupis
u gradu jednu noc
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc
Moji drugari svi voze Porsee
I ja moram nesto dobiti
Marljivo radim zivot cijeli
bez pomoci prijatelja
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc...
I jos malo Dzenis...
Monstrum na putevima CL65 AMG
Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Pitanje je da li je Mercedesu CL65 AMG uopšte i potrebno još više snage, ali jasan odgovor stiže iz nemačke tjuning kuće Vath Automobiltechnik, koja je CL65 AMG pojačala na 745KS i 1150 Nm obrtnog momenta.
To u praksi znači da CL65 AMG sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 4 sekunde, dok je maksimalna brzina 340 km/h.

Deo Vath Automobiltechnik paketa su i podešavajuće sportsko ogibljenje, novi kočioni sistem (šestoklipne čeljusti, 405 mm diskovi), komplet točkova od 20 inča (sa Vredestein gumama), novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, prednji spojler i zadnji difuzor od karbon fibera, kao i spojler na poklopcu prtljažnika i krovni spojler.
Prlepa G klasa
Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Tjuning kuća A.R.T. je na ovogodišnjem Salonu automobila u Dubaiju prikazala još jednu kreaciju na bazi Mercedesa G55 AMG. Pošto su pre nekoliko meseci za kupca u Dubaiju već pripremili jedinstveni model AS55K YAAS EDITION, sada je takođe na bazi G 55 AMG nastao i A.R.T. G Streetline.
Sem što je snagu V8 motora povećao na 601KS i 800 Nm obrtnog momenta (najveća brzina iznosi 260 km/h), A.R.T. je i za ovu G klasu predvideo i promenjen izgled spoljašnjosti (nova prednja svetla i gril, drugačiji prednji branik sa dodatnim svetlima, set novih pragova, zadnji krovni spojler) i luksuzne unutrašnjosti (koža, karbon fiber, multifunkcionalni volan...), jače kočnice, šest hromiranih izduvnih cevi i komplet novih točkova u boji automobila (od 22 inča i sa gumama Pirelli Scorpio Assimetrico 305/35 R22).


CLS i nema dalje
Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Kuća MEC Design (više od 10 godina se bave doradama raznih modela sa znakom trokrake zvezde) još jednom se pozabavila Mercedesovim CLS-om, ovoga puta u AMG izdanju.
U kratkoj vesti se ne pominje povećanje snage njegovog motora, pa je sva pažnja usmerena na izgled spoljašnjosti i unutrašnjosti, kao i na modifikovano ogibljenje i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka.
Spolja pažnju posmatrača privlači set novih MECxtreme III Edition aluminijumskih točkova od 20 inča, a u enterijeru volan sa karbon fiberom i kožom, kao i brojni elementi od karbon fibera u kabini.

Brabus GL Widestar
Autor mickozis | 22 Dec, 2009Možda još zanimljiviji je Barbusov Mercedes GL Widestar, GL klasa koju pored upadljivijeg izgleda (proširenja blatobrana, drugačiji branici, spojleri, pragovi, točkovi do 23 inča, dodatna LED svetla, zadnji difuzor...) karakteriše i 6.1L motor sa 340kW/462KS i 615 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za začno 6 sekundi a može do 255 km/h).

Devetokraki točkovi su inače nazvani Monoblock E PLATINUM EDITION (sa Pirelli ili Yokohama gumama), ali je kupcima na raspolaganju i čitava serija točkova od 21 inča (Monoblock VI or F) ili 22 inča (Monoblock VI, E, G, Q i S).
Brabus takođe nudi i pojačanje snage za dizel verzije ovog modela, pa GL 350 CDI razvija 200kW/272KS i 590 Nm, dok je Mercedes GL 450 CDI pojačan na 257kW/350KS i 800 Nm (ovaj model postiže 240 km/h, do stotke ubrzava za 7,1 s).

Paket sadrži i ogibljenje niže za 30 mm, jači kočioni sistem (diskovi 380 x 36 mm napred i 355 x 28 mm pozadi) i naravno preuređenu unutrašnjost po želji kupca (Mastik koža i alkantara, sportski volan, elementi od karbon fibera, Multimedia system...).
Mercedes ML 63 AMG sa 585KS
Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Još jedan u nizu doteranih Mercedesovih modela stiže iz nemačke kuće Vath Automobiltechnik, a radi se o modifikovanom ML 63 AMG.
U standardnoj verziji njegov V8 agregat (zapremine 6208 kubika) razvija 510KS i 630
Nm obrtnog momenta, ali nekim vlasnicima to jednostavno nije dovoljno, pa Vath
Automobiltechnik pomenuti motor može da pojača na 585KS i 690 Nm.

Tako sada ovaj ML 63 AMG ubrzanje od 0 do 100 km/h savladava za 4,5 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 300 km/h.

HAHAHA Malo sutra
Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Standardni VW Passat R36 iz 3,6 litarskog šestocilindričnog motora izvlači 300KS, ali posle obrade u nemačkoj tjuning kući HGP Turbonachrüstung GmbH isti agregat raspolaže sa čak 502KS i 700 Nm obrtnog momenta.
To je recimo samo 5KS manje od BMW-a M5 i 45KS više od Mercedesovog modela C63 AMG, a ovolika snaga je dobijena, između ostalog, ugradnjom HGP-R35 turbo punjača i interkulera, reprogramiranjem elektronske kontrolne jedinice motora i novim izduvnim sistemom.
Motor je inače uparen sa DSG menjačem sa duplim kvačilom a pogon je na sva četiri točka.
HGP Turbonachrüstung GmbH međutim nije objavio podatke o performansama ovako motorizovanog Passata R36, koji inače u fabričkoj verziji može do maksimalnih 250 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekunde.
S druge strane, objavljena je cena za ovaj paket, pa tako HGP Turbonachrüstung GmbH svoj rad naplaćuje 26.000 evra...
