Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Autor mickozis | 22 Dec, 2009


Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...
 
 

Mediji i predstavnici Mercedes-Benza iz najuspešnijih tržišta na svetu kada je u pitanju brend smart, doputovali su u smart vozilima iz Bolonje i Soluna i susreli se sa kolegama u Beogradu. Italija predstavlja benchmark, a Grčka je zemlja sa najvećim tržišnim rastom ovog brenda.

Mediji su obišli srpsku prestonicu i prisustvovali konferenciji za medije Mercedes-Benza povodom otvaranja 47. Međunarodnog salona automobila u Beogradu, gde su imali prilike da se upoznaju sa novinarima iz Srbije i prenesu svoja iskustva. Od Salona automobila Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora počinje prodaju i servisiranje ovog novog benda na našem tržištu. Najnoviji model smart fortwo je u neprestanom razvoju. Prvi smart lansiran je 1998. godine. i ta prva generacija obezbedila mu je kultni status za veoma kratko vreme. Novi smat fortwo postavlja standarde u svojoj klasi u domenu udobnosti, lakoće upravljanja, bezbednosti i očuvanja okoline.
 
Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Jedinstven je u svojo klasi jer ima samo dva sedišta. Dimenzije su mu 2, 69 m dužina i 1,5, širina i visina. Ima najmanju dužinu na svetu i najmanji prečnik zaokreta. Potrošnja goriva iznosi 3,3 litre na 100 km. Auto je sa najmanjom emisijom izduvnih gasova 88 gr po km3. Izuzetno je finkcionalan tako da prava gradska gužva postaje zabava i zadovoljstvo.

Jedinstveno Daimler-ovo vozilo još jednom pokazuje da smanjenje veličine ima dosta veze sa inteligencijom a ništa sa kompromisom. Ne postoji kompromis na komforu i agilnosti, a nikako kompromis kada se priča o bezbednosti i ekologiji jer visoki standardi Mercedes-Benza se takođe odnose i na smart.

Početna cena za model Pure sa benzinskim motorom od 45kw iznosi 9.990 eura.

Euro 5 dizel dostupan na svim OMV benzinskim stanicama u Srbiji

Autor mickozis | 22 Dec, 2009


Euro 5 dizel dostupan na svim OMV benzinskim stanicama u Srbiji

Dizel u skladu sa Euro 5 standardom se prodaje na svih 59 OMV benzinskih stanica širom Srbije od 1. januara 2009.. Prema JUS EN 590 standardu Evrodizel, sadrži ne više od 10 ppm sumpora (10 mg po kilogramu).
 

Evrodizel je namenjen automobilima sa novom generacijom dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem. Novi Evrodizel obezbeđuje optimalniju snagu motora, jer je u njemu manje nečistoća i vode, što doprinosi manjoj potrošnji. Sa smanjenjem količine sumpora značajno se smanjuje i mogućnost korozije u motoru. Euro 5 dizel takođe obezbeđuje sigurniji rad motora na nižim temperaturama. Evrodizel značajno doprinosi i ekološkoj zaštiti životne sredine: količina sumpora u štetnim izduvnim gasovima je 1000 puta manja od D2 dizela.

Dizel koji sadži manje od 50 ppm sumpora i u skladu je sa prethodnim Euro 4 standardom nekada se zvao Evrodizelom, ali se sada u Srbiji ovo gorivo naziva Eko 3 dizelom

Prodato četvrt miliona Mercedesa M klase

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

  Mercedes je danas zvanično, na svom sajtu, objavio da je od aprila 2005. do sada na trište širom sveta isporučeno preko 250.000 luksuznih terenaca M klase. Ovaj model  stekao je  naročitu popularnost u Nemačkoj i SAD gde je plasirano čak 1/3 ukupnog broja prodatih vozila, a većina.

Mercedes-Benz na Festivalu nauke

Autor mickozis | 22 Dec, 2009
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora d.o.o. na ovogodišnjem Festivalu nauke od 4. do 6. decembra na prostoru od 30 m2 u RK Kluz predstavila je najkraći automobil na svetu. Novi smart fortwo postavlja standarde u svojoj klasi u domenu udobnosti, lakoće upravljanja, bezbednosti i zaštite životne okoline. U pitanju je vozilo sa najmanjom emisijom C02 88 gr po km3 i najmanjom dužinom od svega 2, 6 m. Kompanija Mercedes-Benz u saradnji...

Pesma za MB!!!

Autor mickozis | 22 Dec, 2009
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc
Moji drugari svi voze Porsee
I ja moram nesto dobiti
Marljivo radim zivot cijeli
bez pomoci prijatelja
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc

O Boze sto mi ne kupis
jedan kolor TV
Sedmica na lotu
pokusava da me pogodi
Cekam na isporuku
svaki dan sve do tri
O Boze sto mi ne kupis
jedan kolor TV

O Boze sto mi ne kupis
u gradu jednu noc
Racunam na tebe, Gospode
molim te ne iznevjeri me
Dokazi da me volis
I naruci rundu slijedecu
O Boze sto mi ne kupis
u gradu jednu noc

O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc
Moji drugari svi voze Porsee
I ja moram nesto dobiti
Marljivo radim zivot cijeli
bez pomoci prijatelja
O Boze sto mi ne kupis
jedan Mercedes Benc...

I jos malo Dzenis...

Monstrum na putevima CL65 AMG

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

Pitanje je da li je Mercedesu CL65 AMG uopšte i potrebno još više snage, ali jasan odgovor stiže iz nemačke tjuning kuće Vath Automobiltechnik, koja je CL65 AMG pojačala na 745KS i 1150 Nm obrtnog momenta.   

To u praksi znači da CL65 AMG sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 4 sekunde, dok je maksimalna brzina 340 km/h.

Deo Vath Automobiltechnik paketa su i podešavajuće sportsko ogibljenje, novi kočioni sistem (šestoklipne čeljusti, 405 mm diskovi), komplet točkova od 20 inča (sa Vredestein gumama), novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, prednji spojler i zadnji difuzor od karbon fibera, kao i spojler na poklopcu prtljažnika i krovni spojler.

Prlepa G klasa

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

Tjuning kuća A.R.T. je na ovogodišnjem Salonu automobila u Dubaiju prikazala još jednu kreaciju na bazi Mercedesa G55 AMG. Pošto su pre nekoliko meseci za kupca u Dubaiju već pripremili jedinstveni model AS55K YAAS EDITION, sada je takođe na bazi G 55 AMG nastao i A.R.T. G Streetline.

Sem što je snagu V8 motora povećao na 601KS i 800 Nm obrtnog momenta (najveća brzina iznosi 260 km/h), A.R.T. je i za ovu G klasu predvideo i promenjen izgled spoljašnjosti (nova prednja svetla i gril, drugačiji prednji branik sa dodatnim svetlima, set novih pragova, zadnji krovni spojler) i luksuzne unutrašnjosti (koža, karbon fiber, multifunkcionalni volan...), jače kočnice, šest hromiranih izduvnih cevi i komplet novih točkova u boji automobila (od 22 inča i sa gumama Pirelli Scorpio Assimetrico 305/35 R22).


CLS i nema dalje

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

Kuća MEC Design (više od 10 godina se bave doradama raznih modela sa znakom trokrake zvezde) još jednom se pozabavila Mercedesovim CLS-om, ovoga puta u AMG izdanju.

U kratkoj vesti se ne pominje povećanje snage njegovog motora, pa je sva pažnja usmerena na izgled spoljašnjosti i unutrašnjosti, kao i na modifikovano ogibljenje i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka. 

Spolja pažnju posmatrača privlači set novih MECxtreme III Edition aluminijumskih točkova od 20 inča, a u enterijeru volan sa karbon fiberom i kožom, kao i brojni elementi od karbon fibera u kabini.

Brabus GL Widestar

Autor mickozis | 22 Dec, 2009


Možda još zanimljiviji je Barbusov Mercedes GL Widestar, GL klasa koju pored upadljivijeg izgleda (proširenja blatobrana, drugačiji branici, spojleri, pragovi, točkovi do 23 inča, dodatna LED svetla, zadnji difuzor...) karakteriše i 6.1L motor sa 340kW/462KS i 615 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za začno 6 sekundi a može do 255 km/h).

Devetokraki točkovi su inače nazvani Monoblock E PLATINUM EDITION (sa Pirelli ili Yokohama gumama), ali je kupcima na raspolaganju i čitava serija točkova od 21 inča (Monoblock VI or F) ili 22 inča (Monoblock VI, E, G, Q i S).

Brabus takođe nudi i pojačanje snage za dizel verzije ovog modela, pa GL 350 CDI razvija 200kW/272KS i 590 Nm, dok je Mercedes GL 450 CDI pojačan na 257kW/350KS i 800 Nm (ovaj model postiže 240 km/h, do stotke ubrzava za 7,1 s).

Paket sadrži i ogibljenje niže za 30 mm, jači kočioni sistem (diskovi 380 x 36 mm napred i 355 x 28 mm pozadi) i naravno preuređenu unutrašnjost po želji kupca (Mastik koža i alkantara, sportski volan, elementi od karbon fibera, Multimedia system...).

Mercedes ML 63 AMG sa 585KS

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

Još jedan u nizu doteranih Mercedesovih modela stiže iz nemačke kuće Vath Automobiltechnik, a radi se o modifikovanom ML 63 AMG.

U standardnoj verziji njegov V8 agregat (zapremine 6208 kubika) razvija 510KS i 630 Nm obrtnog momenta, ali nekim vlasnicima to jednostavno nije dovoljno, pa Vath Automobiltechnik pomenuti motor može da pojača na 585KS i 690 Nm. 

Tako sada ovaj ML 63 AMG ubrzanje od 0 do 100 km/h savladava za 4,5 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 300 km/h.

Deo Vath Automobiltechnik paketa su i podešavajuće sportsko ogibljenje, novi kočioni sistem (380 mm diskovi), komplet točkova od 22 inča (sa Dunlop gumama 265/35 ZR 22 i 305/30 ZR 22), novi sportski izduvni sistem, zadnji krovni spojler i nova svetla za maglu.

HAHAHA Malo sutra

Autor mickozis | 22 Dec, 2009

Standardni VW Passat R36 iz 3,6 litarskog šestocilindričnog motora izvlači 300KS, ali posle obrade u nemačkoj tjuning kući HGP Turbonachrüstung GmbH isti agregat raspolaže sa čak 502KS i 700 Nm obrtnog  momenta.

To je recimo samo 5KS manje od BMW-a M5 i 45KS više od Mercedesovog modela C63 AMG, a ovolika snaga je dobijena, između ostalog, ugradnjom HGP-R35 turbo punjača i interkulera, reprogramiranjem elektronske kontrolne jedinice motora i novim izduvnim sistemom.

Motor je inače uparen sa DSG menjačem sa duplim kvačilom a pogon je na sva četiri točka.

HGP Turbonachrüstung GmbH međutim nije objavio podatke o performansama ovako motorizovanog Passata R36, koji inače u fabričkoj verziji može do maksimalnih 250 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekunde.

S druge strane, objavljena je cena za ovaj paket, pa tako HGP Turbonachrüstung GmbH svoj rad naplaćuje 26.000 evra...

«Prethodni   1 2